Tuesday, 21 June 2011

ویروس لاتاری در فیسبوک ! این شد وعضش؟

این ویروس جدیده نشون داد ایرانیا چقدر تو کف آمریکا رفتنن!!!
بابا همتون لاتاری برنده میشید فقط صف رو رعایت کنین .
این شد وعضش؟

No comments:

Post a Comment